Timelapse budoucnosti

Timelapse budoucnosti

Timelapse of the Future: A Journey to konec času je 2019 krátký animovaný fiktivní dokument web filmu vytvořil americký astronomie -themed hudebníka a filmaře Johna D. Boswell po timelapse celého vesmíru . 29minutový film je flowmotion - kombinace hyperlapsu , časosběrných a pravidelných záběrů - vesmíru od roku 2019 do konce času , složený z vlastních a spravedlivých záběrů z filmů, internetua projevy vědců, přičemž prodleva se každých pět sekund zdvojnásobuje s využitím současných znalostí a kombinuje různé hypotézy.

Po šesti měsících produkce byl propuštěn na YouTube a promítán na několika místech; vyhrálo také Webby Awards 2020 . Film se stal virálním , získal desítky milionů zhlédnutí a získal obecně pozitivní recenze. Film je také inspirace z písně a hudební videa od Noah Cyrus ; ocenila existenciální prvky filmu. Spin-off, Life Beyond , byl později vyroben.

Spiknutí

Vzhledem k rychlosti filmu nemusí roky v tomto grafu odrážet skutečnou časovou osu a jsou pouze odhadem.

Byl zobrazen citát Heleny Kellerové : "Všechno má své divy, dokonce i temnotu a ticho."

Antropocén éra začíná. Po přírodních událostech přistanou lidé na Marsu a magnetické pole Země se převrátí. Kometa Hale-Bopp se vrací v roce 3357, následuje drastické stoupání hladiny moře , dopad asteroidu a formace supernov . Sahara se stala tropickou v 14 811 a Voyager 1 prošel Gliese 445 v 38 874. V roce 97 583 vybuchl supervulkán Yellowstone , následovaný vyblednutím stop Apolla 11 v 968 657. Gama vzplanutí dojde, následuje Mars se stal prstenem , zatímco Saturnův prsten mizí. Antarktida se pak roztaví na 43 343 155, následovaný velkým dopadem asteroidu na 70 606 131, a vznik superkontinentu na 153 793 155. Sun 's zářivost zvýšení 427,821,025, které způsobily rostliny zemřít 833,270,413 a život jako celek na 2,952,729,059. Slunce se poté rozpíná a stává se Červeným obrem a zemřelo jako bílý trpaslík v 7 650 412 497. Ostatní hvězdy pak pomalu umírají, takže vesmír končí opačným způsobem než rána . Poslední červení trpaslíci zemřít ve 100 bilionech.

Degenerate éra začíná. Vesmír je plný pulzarů , černých děr a hnědých trpaslíků , sotva osvětlených bílými trpaslíky. V průběhu doby, většina kosmické zbytky jsou vysunuta do mrazicí mezihvězdného prostoru pomocí gravitace . Je pozoruhodné, že neutronové hvězdy se mohou srazit a vytvořit nadpřirozené supernovy . Mimozemský život může žít kolem stárnoucích bílých trpaslíků, ale i oni někdy zemřou a stanou se černými trpaslíky . V určitém okamžiku bude zvrhlá hmota, která nedokázala uniknout ze své galaxie , vysávánasupermasivní černá díra ve středu. Film poté zkoumá možnost cyklického modelu - civilizace využívající černé díry jako zdroj energie a zpomalující svůj čas, aby přežily konec vesmíru - a expanzi vesmíru , v roce 9 miliard bilionů bilionů . Pokud jsou však protony opravdu nestabilní, začnou se rozpadat a atomy se rozpadají a vymaže veškerou zbývající degenerovanou hmotu ve vesmíru.

S úplným rozpadem protonů začíná éra černé díry . Vesmír je nyní naplněn "zombie galaxiemi" černých děr a lehkých částic, které se valí kolem. Binární černé díry mohou ožít a uvolňovat obrovské množství energie jako gravitační vlny, když se spojí. V roce 159 bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů Hawkingovo záření konečně umírá první černé díry; jak explodují, osvětlují mezihvězdnou temnotu. Vesmír se pak dále rozpíná temnou energií , která, pokud v té době stále trvá, jaká je nyní, způsobí, že se vesmír bude rozpínat navždy, čímž se stane chladnějším, temnějším a prázdnějším.

Teorie předpovídají, že civilizace, včetně lidí, by mohly vytvářet vlastní virtuální nebo skutečné vesmíry, a to při pohledu na možnost multivesmíru a evoluce mezi vesmíry. Pokud je však únik z vesmíru nemožný, pak entropie zničí poslední zbývající černé díry. Poslední černá díra se odpaří v roce 15 bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů, a vesmír končí v roce 10 tisíc bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů bilionů. Čas již nemá své hodnoty a vesmír se stává "ničím jiným než mořem fotonůjejich postupná tendence ke stejné teplotě jako rozpínání vesmíru je ochlazuje na absolutní nulu , "uvedl Brian Cox .

Scéna na samém konci filmu, představující poslední černou díru ( na obrázku jedinečnost ), která nakonec explodovala a umírala a naposledy vydávala světlo ve vesmíru. Částice neviditelného světla jsou zjednodušeny jako pruhy, podobně jako spermie . Červené pruhy představují teplo.

Poté je dokončen neúplný citát Kellera: "Všechno má své divy, dokonce i temnotu a ticho. A učím se, že v jakémkoli stavu mohu být, abych byl spokojený."

Po krátké úvěry, text zní "Pro Ash , " název Boswell dítětem, narozený 1. ledna 2019.

Produkce

Film

Produkce filmu byla zahájena v létě 2018. Dne 9. října 2018 zveřejnil Boswell na svém účtu na Twitteru obrázek raného experimentu filmu: obrázek animované černé díry. Screenshot se od konečného výsledku absolutně liší: extrémně obrovské počty let vyjádřené mocnostmi, bez pohyblivého počítadla a texty přímo na rámečku, místo na spodní tvrdé matné ; verze později použitá pro "Konec všeho". O produkci filmu není příliš mnoho prohlášení, kromě toho "Vytvoření filmu vyžadovalo měsíce výzkumu fyzické kosmologie, kde spekulace o konečném osudu vesmíru jsou legie a často si odporují. "Uvedl, že ho" před lety "inspirovala myšlenka, že se Slunce blíží ke své smrti za pět miliard let, a dodal:" Ale také si klade otázku, co se stane potom? Co se stane ne za 5 miliard let, ale za 5 bilionů? Odpovědi jsou venku, ale jsou postupné a nejsou spojeny přesvědčivě. Využil jsem tedy příležitosti a vytvořil něco jedinečného, ​​co zdůrazňuje naše kolektivní předpovědi o budoucnosti, krátkodobé i dlouhodobé"Napsání konceptu zahrnovalo nejprve výzkum a následnou konstrukci časové osy, což je" lešení, kolem kterého by se stavěl vizuální a hudební obsah. "Poté, co napsal tuto koncepci, rozdělil časovou osu na několik vhodných sekvencí.

Prostřednictvím Nadace Long Now Foundation dále vysvětlil:

Mým původním plánem bylo vytvořit něco jako umělecké instalační dílo, kde by nebylo tolik mluvení a faktů; v podstatě by to byla jen časová osa a nějaká chladná hudba a meditativní snímky černých děr, které by se rozpínaly zhruba 10 minut najednou, a ty bys získal tento abstraktní dojem o tom, jak dlouho bude budoucnost a kolik prázdnota existuje. Ale čím víc jsem se do toho zahrabal, tím víc jsem zjistil, že je toho tolik o čem mluvit, a ještě tolik říkat, že by bylo hloupé promarnit tuto příležitost. Měl jsem návrh tohoto [v létě 2018] a cítil jsem, že je třeba ho posunout na další úroveň. Strávil jsem tedy dalších šest měsíců opravdu kopáním do VFXtoho všeho a výzkumu a zjišťování, jak vybudovat tok toho a struktury a jak zajistit, aby fungoval. A jsem rád, že jsem to udělal. Je toho tolik, co říct, a tolik jsem musel vynechat. Ale přišlo to opravdu dobře a jsem docela nadšený z toho, jak to dopadlo.

Stejně jako jeho další filmy používá animace a střih Cinema 4D , Octane Render a Adobe After Effects . Skryté titulky vytvářejí dobrovolníci z Amary . a YouTube . Zejména anglické skryté titulky jsou vytvářeny spíše esteticky než přístupně , ve kterých jsou skryté titulky vytvářeny pro sluchově postižené .

Boswella, stejně jako několik jeho filmů, podporoval počítačový vědec Juan Benet , čímž byla připsána jeho společnost Protocol Labs , open-source laboratoř pro výzkum a vývoj .

Rovněž objasnil, že video / film není v žádném případě úplně a má být vědecky přesné, a že "Je zaručeno, že budete i tak muset hodně spekulovat, takže mě vědecká přesnost příliš neznepokojuje, když je nemožné předvídat budoucnost. " Ve filmu také prozradil: "Možná nebudeme vědět [budoucnost] jistě."

Zvuk a hudba

Další informace: Soundtrack Část valčíku Johanna Strausse . Boswell citoval Strausse jako "Hawkingův valčík"; málem se rozhodl hudbu jen licencovat, ale pak se rozhodl to udělat sám.

Boswell uvedl, že použil několik skladových zvuků na Spitfire Audio , Komplete , 8dio a Omnisphere a nikoli pouze na originální soundtrack složený pomocí Ableton Live ; syntezátory přehrávané pomocí Yamaha CS-80 a Moog Sub 37 . Klavírní melodie hrál Gulbransen ve vzpřímené poloze , nástroj, který opakovaně používá. Zvažuje album / LP , The Arrow of Time, být jeho albem s "jedinečnými zvukovými a hudebními výzvami". Uvedl, že myšlenkou tohoto tématu je "cítit se obrovský, otevřený, někdy osamělý a děsivý - zkrátka tak, aby odrážel budoucnost samotného vesmíru," a že "také chtěl vyjádřit určitý pocit melancholie, protože příběh předpovídá osud našeho druhu docela pochmurným způsobem. " První skladba soundtracku je, "Sun mami," využívá 120 tepů za minutu rytmu , což zvyšuje jak časových vyvíjí na "upozornit na zrychlující se tempo [v časosběrné]." Rovněž je bráno v úvahu načasování hudby s tím, že "Bylo pro mě důležité mít momenty, kdy hudba, vizuální a zvukové efekty mohou dýchat a divák si může vzít to, co viděl."

Hranice mezi zvukovým designem a hudbou je během celého zážitku rozmazaná. Počítadlo [rok] [ve videu] funguje od začátku jako metronom pohánějící první hudební skladbu. Na mnoha místech nahrazují hluboké rachoty černých děr syntezátorové basové linky, vytváří symbiotické pouto mezi hudbou a vizuálem. Často jsem nerozlišoval mezi tím, zda navrhuji nebo skládám zvuk; vše přišlo ze stejného místa - potřeba vytvořit náladu, pocit přítomnosti v mimozemském čase a místě. Intenzita a různorodost událostí, souhra s hudbou, to vše dohromady znesnadňovalo, aby se nedostal zablácený do zvukového nepořádku. Trvalo velmi pečlivé vyladění a výběr zvuku, aby to fungovalo. Vzpomínám si, že jsem strávil pár dní pouhým 10 sekundovým rozpětím zvuku a hudby.

Metodologie

Metodika času použitá v Timelapse celého vesmíru . S timelapse of the Future , čas na snímku je právě est. 0,5 měsíců nebo 15 dní, na začátku.

Metoda času ve filmu je "mnohem více myšlenek a triků" z předchůdce Timelapse z celého vesmíru , kde každá sekunda je 22 milionů let a že každý snímek je přibližně 958 000 let, což má za téměř 10 13,8 miliardy let minut. Boswell zvolil jinou metodiku v Timelapse of the Future s tím, že:

Mohlo to být každé tři sekundy a video by skončilo za patnáct minut. Ale pak do prvních minut opravdu vtesnáváte spoustu věcí. Všechno od dnešního dne do smrti Země by se stalo během jedné minuty místo tří až čtyř. To by bylo opravdu těžké dýchat. Ale pak musíte použít stejné pravidlo na zbytek videa a zajistit, abyste tam měli dostatek věcí, abyste vyplnili čas. Je to rovnováha.

V Timelapse of the Future se čas na snímek na začátku sníží na přibližně 0,5 měsíce na snímek (film má 24 snímků / s ), s jeho vývojem se zvyšuje. Používá výpočet: 12/24 = 0,5 , ve kterém: 12 = měsíce, 24 = počet snímků a 0,5 = měsíce.

Uvolnit

První známý tweet o film je tweet dne 21. července 2018 o Pangea Ultima , událost vystupoval na filmu. První tweet výslovně zmiňující produkci filmu byl zveřejněn 10. října a další tweet nepřímo zmiňující konec filmu o osm dní později. První ukázka byla zveřejněna na stránkách Boswell's Patreon a Vimeo 1. února 2019, po níž následovalo oznámení o jeho Patreonu, ve kterém byl zmíněn film "zatím moje nejambicióznější vydání". Fotografie scény ve filmu je zveřejněna na Boswellově Twitteru 15. března následovaný 70sekundovým teaserem následujícího dne.

Film je uveden na kanálu Boswell na YouTube Melodysheep 20. března, 17:15 UTC , přičemž premiéra je placená bez reklam, která je k dispozici na jeho Patreonu o devět hodin dříve. Film se promítal na místě konání akce 393 v New Yorku 2. května ve formátu pro více monitorů, ale počítadlo roku bylo neviditelné; jeho Patroni nabízeli lístky zdarma. Další projekce v Exploratoriu v San Francisku , 25. července v 21:30 PT ,s posledním projekcí v historickéFilmové centrum Rodina , Petrohrad , Rusko , 3. listopadu v 18:30 MSK , účast na Mezinárodním filmovém festivalu Svět poznání . Hostovaná prezentace na Treefort Music Festu - konkrétně na sesterské akci Hackfort Fest - se má konat 28. března 2020, ale kvůli pandemii COVID-19 je odložena na 23. září nebo 2021 .

Zvukový doprovod se uvolňuje především na Boswell je Bandcamp (jak je to jeho hub), ale také na Amazon k prodeji, Last.fm , SoundCloud (vybírat skladby), Google Play Music , Spotify , atd skrytý track bylo zveřejněno jen pro jeho patrony .

Příjem

Film získal obecně pozitivní recenze online od pravidelných diváků, uživatelů YouTube , odborníků a kritiků. Analytická společnost Social Blade vykázala vysoký nárůst sledovanosti a předplatného v době, kdy bylo video vydáno . a je proto také kategorizováno jako virální . Film dosáhl 10 tisíc zhlédnutí 29. března a 10 milionů zhlédnutí 21. května, jak uvádí Boswell. K 6. prosinci 2020 UTC získal film 48 731 783 zhlédnutí, 1 816 802 lajků na rozdíl od 50 016 "nelíbí se", což znamená 97,3% schválení. Na základě počtu zhlédnutí, které film získal, společnost Social Blade odhadovala tržby ve výši 24 000 až 190 000 USD.

Aeon říká, že film "působivě převádí teoretickou fyziku a astronomicky obrovské stupnice času a prostoru do 29 dechberoucích minut, bere násdo vznešeného nepředstavitelného, ​​se všemi zázrak a hrůza, které by mohly vyvolat. " Spisovatel Nadace Long Now Ahmed Kabil říká, že "Účinek zániku [Slunce], který ve videu přichází tak brzy, je znepokojivý, podobně jako Hitchcock zabilpostavu Janet Leigh méně než třetinu Psycho . " Filmař Eugene Lee Yang uvedl, že je to "dechberoucí brilantní vzdělávací video, které vykreslilo moje věčnéexistenciální krize se otřásla v jádru. " Spisovatel z Miami Herald na film odkazoval s kapesní příručkou Guerilla Film Makers od Chrise Jonese . Michael Nielsen na Twitteru uvedl:" Nádherná. Jsme ve zlatém věku vysvětlení,"dodal:'Vždycky jsem si to ... divné, a musím přiznat, anticipace tohoto reakce je, že mě stále váhají psát takové věci.' To také bylo uvedeno na futuretimeline.net .Časopis Psychedelia Psysociety to doporučuje, opíraje se o vizuální a zvukový design. Publikace La Boite Verte uvedla, že hudba "doplňuje [dechberoucí vizuál] o grandiózní kosmickou sílu."

Kevin Pang v digitální publikaci G / O Media The Takeout říká: "Zjistil jsem, že existenciální otázky vykouzlí děsivé, ale také střízlivé a dechberoucí a krásné. Má schopnost přimět diváky držet dvě protichůdné myšlenky současně - že všechno je krásné a nic z toho neznamená zatracenou věc. " Film byl rovněž podobný románu Evoluce od Stephena Baxtera , stejně jako románům Xeelee Sequence , s komentářem: "Všechna tato díla čtenáře opakovaně vedou k hranici představivosti - jak si lze představit superstruny nebo se jako zbraně používají celé galaxie? A přesně tak se cítím k tomuto videu. "

Vědci si myslí, že "[film] je dobře provedený a vysílá zprávu" velmi silnou o pokorné roli lidstva v dějinách vesmíru "," nicméně je také kritizován výzkumníkem IAC Jonayem Gonzálezem Hernándezem prostřednictvím organizace El País za to, že matoucí fráze od Seana Carrolla "vesmíry, které nemají inteligentní život, jsou neplodné ", ve kterém Hernández uvádí, že "Vesmír, ve kterém by existoval život kteréhokoli z těchto typů, by byl úrodnývesmír. Pokud se však [podíváme na kontext], v části, kde hovoříme o stvoření dětských vesmírů, je logické si myslet, že plodný vesmír by byl ten, ve kterém existovala civilizace dostatečně inteligentní nebo dostatečně pokročilá, aby dokázala vytvořit nový vesmír, z něhož by se dalo uniknout, a v takovém případě by tato fráze dávala smysl. "

Inspirace

Externí video a seznamy skladebHudební video "The End of Everything" (3 minuty 8 sekund)
Seznam skladeb EP (veškerý zvuk) The End of Everything (8 stop)
Seznam skladeb pro EP (částečně video) The End of Everything (8 skladeb)

Zpěvačka a herečka Noah Cyrus zveřejnila videoklip k písni " The End of Everything " ve spolupráci s Boswell 19. května 2020, ve kterém uvádí, že je inspirována Timelapse of the Future. Hudební video je osvěženou uměleckou instalací verze Timelapse of the Future, která je obdobou konceptu tweetovaného Boswellem v roce 2018 , přičemž některé body jsou vynechány, aby odpovídaly délce skladby, a některé jsou zamíchány tak, aby odpovídaly textu. Některá videa k dalším skladbám stejnojmenného EP také používala snímky od Boswella. Přes její Instagramvysvětluje: "Měla jsem to potěšení s ním také na tom spolupracovat. Nikdy jsem se více neinspirovala, abych šla psát píseň na základě vizuálu." V rozhovoru pro NPR uvedla:

Tento film zasáhl mé srdce tak těžce. Moje máma je můj nejlepší přítel a okamžitě jsem na ni začal myslet, když jsem to sledoval. Můj čas s ní a mojí rodinou je tak omezený - a se všemi na této zemi. Hory, na které se dívám z mého okna z mého pohledu, vybuchnou a vyhladí a nebude to já, ani ty, moje máma nebo můj otec. A je na tom něco opravdu děsivého, ale také uklidňujícího, když si pomyslíte, kolik strachu a nenávisti je na světě, a to také skončí.

Pro mě to skutečně uvedlo do perspektivy, jak krátce zde prožili naše chvíle jako lidé. Do hlavy se mi začaly dostávat situace z doby, kdy jsem byl mladší, za které jsem se chtěl omluvit. Byli lidé, které jsem chtěl oslovit, které jsem už nějakou dobu nezkontroloval. Cítil jsem, že je třeba napravit chyby. Uvědomil jsem si, že musím více ocenit aktuální okamžik a dát vědět těm, které miluji, že je miluji. Zpráva, že to, co právě teď máme, je to, na čem záleží. Nic jiného.

Boswell, který se stal ředitelem hudebního videa, šel na svůj účet na Instagramu a řekl: "Toto téma zachytila ​​elegantněji za 3 minuty, než jsem dokázala za 30. Pracovali jsme společně na vytvoření vlastní krátké verze mé původní skladby přizpůsobit se písni, která je neuvěřitelně krásná, stejně jako zbytek jejího stejnojmenného EP . Děkuji Noah a jejímu týmu za to, že jsem se stal součástí tohoto. "

Ocenění

Timelapse of the Future vyhrál v roce 2020 Webby Awards jako vítěz People's of Voice a vítěz Webby v kategorii "Science & Education General Video", přičemž 5-slovní řeč byla "Díky milionu, miliardám, bilionům," což je jeho druhá a třetí cena Webby od jeho prvního za remixování citátů od Freda Rogerse . na PBS .

Rok Kategorie Cena Výsledek
2019 N / A World of Knowledge International Film Festival Nominace
2020 Lidé hlasu Webby Awards Vyhrál
Věda a vzdělávání Obecné video Vyhrál

Efekty

Většina diváků byla údajně spuštěna s existenční krizí kvůli rychlému filmovému tempu do konce času a reprezentaci velikosti lidstva . Mnoho z těchto efektů bylo vidět v sekci komentářů . Příkladem výsledků jsou komentáře, které říkají: "Pokud vidíte můj komentář, který říkal před 189 lety, je to proto, že jsem už mrtvý," "Proč jsme stále tady? Jen proto, abychom trpěli?" atd. Anonymní autor napsal: "Za všechny ty roky sledování videí na YouTube se se mnou video nikdy tolik nepohybovalo natolik, že jsem na konci bez řeči a nedokázal pochopit existenciální prázdnotu, kterou ve mně způsobil. Je to děsivý pocit, směs emocí, Esejista z oboru filozofie Oshan Jarow ve své publikaci Musing Mind uvedl, že film "nám připomíná, jak nepravděpodobná je naše vnímavost, jaké nepravděpodobné jsou naše schopnosti cítit a inteligence. Šílený. Bezvýznamný."

Když byl dotázán, Boswell řekl:

Připadá mi to uklidňující. Je to krásné tak, že Velký třesk byl zahájen z ničeho a pak na konci to už nebude nic znovu . Je to oblouk , který mi připadá opravdu poetický. Nemám strach, nicotu . Pokud je to opravdu tak, tak to bude. Myslím, že to dává všechno ve vašem životě na pravou míru. Opravdu jde o cestu, ne o cíl. A jsme tu jen proto, abychom prožili svůj okamžik na slunci co nejlépe a mohli si to užít. Žijeme v tomto okamžiku, kdy to není počátky vesmíru, kde je to tato úplně homogenní ohnivá koule. A nejsme na konci vesmíru, kde je to úplně ledová studená prázdnota, v níž není nic. Jsme v tom Zlatovláskaokamžik. Hrajeme-li své karty správně, máme potenciálně biliony let, abychom tento okamžik prožili a ocenili ho, jak jen můžeme.

Spin-off

"Life Beyond" přeadresuje tady. Pro jiná použití, vidět Life Beyond (disambiguation) .

Dne 31. srpna 2019, Boswell vydala upoutávku na svůj další projekt, web série Life Beyond , který zjišťuje, mimozemský život a umístění Lidský ve vesmíru , v slowburn a nelineární narativní techniky, naplněný vědou fiktivní imageries podržíte jeho vědecký žánr . Jeho první epizoda "The Dawn" byla vydána 21. listopadu 17:00 UTC. Boswell's Patrons se brzy podíval o devět hodin dříve. Pak se ukázalo, že web řada je spin-off se timelapse budoucnosti, ve kterém ji Boswell popsal jako "optimističtější pohled na lidský život a naše místo v historii vesmíru". Boswell's Patrons si také mohou prohlédnout natáčení filmu a také bonusovou skladbu. Diváci získávají obecně pozitivní recenze a je propagován institutem SETI . Jeho druhá epizoda "Muzeum mimozemského života" byla vydána 7. října 2020. Toto téma se údajně točí kolem "navázání kontaktu s inteligentním životem, přežití konce vesmíru, že fyzika mimozemského života, a další." Ve třetí epizodě se bude zabývat "navazováním kontaktů s inteligentním životem, mezigalaktickými civilizacemi a přežitím konce vesmíru".

V internetové kultuře

Tento film způsobil zveřejnění několika parodií nebo podobných videí / filmů na YouTube. 11. září 2019 měla na kanálu YouTube s názvem Mitu Comparisons premiéru kratší parodie Simple English (přesto gramaticky nesprávná) na Timelapse of the Future se stejným názvem. Na začátku používala optimistickou hudbu a při dosažení degenerované éry každou sekundu dále zdvojnásobila svou prodlevu. Vyprávění bylo nahrazeno titulky . Několik bodů spiknutí bylo buď přeskočeno, nebo změněno (např. Éra antropocénu začínající spíše technologickým pokrokem než geovědními body), aby lépe odpovídala délce 9 minut. tichý Video podobné kosmickému kalendáři se stejným názvem zveřejnil účet YouTube Bahadur Parallax 12. května 2020. Má styl svislého pruhu, který se pomalu posouvá do různých let do budoucnosti a končí "1. ledna".

Jedna ze skladeb v soundtracku, "Ether" je používán v Kevin James 's satirická komedie krátký film CouchX. sci-fi videohra, Out There: Oceans of Time "Oceans of Time", má svůj název od jednoho ze soundtracku dráha

Soundtrack

Další informace: Zvuk a hudba"Soundtrack The Arrow of Time" přeadresuje tady. Technický a aktuální článek s informacemi o výzkumu týkající se šipky času najdete v tématu Entropy (šipka času) .

Název alba soundtracku , The Arrow of Time , je převzat z vyprávění ve filmu Briana Coxe:

Šipka času vytváří jasné okno v dospívání vesmíru , během něhož je možný život. Ale je to okno, které nezůstane otevřené dlouho. Jako zlomek života vesmíru, měřeno od jejího začátku až do odpaření poslední černé díry, život, jak ho známe, je možný pouze pro jednu tisícinu miliard billionth miliard billionth miliard miliardtině z A procent.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky